امروز : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶
تاریخ : ۱۳۹۶/۰۷٫۱۷ ۰۸:۰۶ نسخه چاپی ذخیره فایل ارسال به دوستان

از مهرماه آغاز شد؛
انجام کلیه معاملات راه و شهرسازی استان مرکزی از طریق سامانه ستاد

مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی از انجام کلیه معاملات این اداره کل از طریق سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت )خبر داد.

مجید شارقی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: طبق مفاد قانون مالیاتهای مستقیم مصوب  مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت ، معدن و تجارت موظف شده سامانه انجام معاملات وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی را برای مدیریت انجام کلیه مراحل مناقصات و مزایده ها راه اندازی کند.


شارقی اظهار کرد: بر اساس قانون کلیه دستگاههای اجرایی موظفند حداکثر پس از سه ماه از راه اندازی سامانه مذکور کلیه معاملات خود را به غیر از معاملات محرمانه از طریق این سامانه به ثبت رسانند.


وی ادامه داد: در همین راستا سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در  این اداره استقرار یافته و از ابتدای مهر ماه با توجه به برنامه ریزیهای انجام پذیرفته تلاش می کنیم گام به گام این سامانه را در حوزه های مختلف مالی به ویژه مناقصات ، مزایده ها و  امور کارپردازی اجرایی کنیم.


مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی به مزایای بکارگیری این سامانه اشاره کرد و افزود: شفافیت بیشتر فرآیندهای مالی ، حذف بوروکراسی اداری در انجام مناقصات و مزایده ها ، توسعه دولت الکترونیک در حوزه های  کارپردازی و خرید اموال و خدمات مالی و کاهش هزینه های اداری،ایجاد  امکان نظارت دقیق  سایر  دستگاههای مسئول نظیر اداره کل امور مالیاتی  بر کیفیت انجام مراحل مناقصات و مزایده های این اداره کل را می توان از اهم  امتیازات استقرار این سامانه برشمرد.


انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه بینندگان
    ارسال دیدگاه

    پاسخ دهید

    Advertisment
    Advertisment
    Advertisment
    Advertisment
    Advertisment
    salamup.ir